Against all odds

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

26 februari och bf

Av Against all odds - 26 februari 2013 09:44

Idag är dagen D - lillkillens beräknade födelsedag. Helt ofattbart att han redan finns här hos oss, jag var helt säker på att han skulle dröja lääänge.

Sambon byter blöja på E nu och jag ligger i soffan och tar det lugnt. Känner mig slö och öm lite varstans :( Skönt att kunna ta dagen lite som den kommer då.

Fick förresten hem papper om lillens namn igår, brast ut i tårar när jag insåg vad det var för något. Helt galet att VI får hem sånna papper. Lycka! Kändes magiskt att skriva i hans namn och efternamn <3

Nu är det nog dags för lite frulle. Jag har ingen hunger alls efter förlossningen men försöker äta så mycket jag bara kan ändå, för lillkillens skull.

 
 
Nathalié - Äntligen gravid! BF 27/3

Nathalié - Äntligen gravid! BF 27/3

26 februari 2013 10:45

såå underbart för er att ha ert lilla mirakel hos er :):)

http://yarp.blogg.se

 
Monica-Gravid med nr 1

Monica-Gravid med nr 1

26 februari 2013 10:52

Stort grattis till er ♡ Så himla härligt att han äntligen är hos er :) Han ser underbar ut! Kramar!

http://www.mookpersson.blogg.se

 
Sara

Sara

27 februari 2013 13:26

Verkligen overkligt med såna saker. :)

Vad ska han heta?

http://Miraklensmamma.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Against all odds - 12 juli 2013 12:37

Herregud, nu var det verkligen längesen jag skrev något här. Datorn är knappt på här hemma längre och det är rätt trist att skriva från mobilen, men här kommer iaf ett litet livstecken från oss :) Lillkillen är snart 5 månader och vi njuter för f...

Av Against all odds - 14 maj 2013 14:50

På lördag är lillen tre månader. Herregud, vart tar tiden vägen? På ett sätt känns det som han kom igår och på ett annat sätt som att han alltid funnits här hos oss. Annars går allt bra här hemma. Skrikfesterna har minskat och han är jätteredig m...

Av Against all odds - 16 april 2013 06:55

Igår var lillprinsen åtta veckor gammal och han utvecklas massor just nu! Skrattar, jollrar och börjar så smått att upptäcka sina händer (som för övrigt tycks vara väääldigt goda). Kvällarna är kämpiga.. Det skriks oavbrutet emellanåt och man känne...

Av Against all odds - 13 mars 2013 20:01


Loggade in på FK idag och såg det här:   Alltså, fattar ni hur stort det här känns? Ska vi få barnbidrag!? JAAA! Dessutom såg jag igår att lillkillens namn gått igenom nu. Tänk att min son finns i registren och att jag står som mamma. Helt galet...

Av Against all odds - 13 mars 2013 19:51

Lillkillen ligger i pappas famn och sover och jag passar på att få lite gjort vid datorn.    Idag har vi haft en riktig mysdag jag och lille E. Massa mys och närhet. Underbart. Det är verkligen helt ofattbart hur stark kärleken kan växa sig på mi...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Skapa flashcards