Against all odds

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Against all odds - 13 februari 2013 13:38

Idag rusar vi in i vecka 39 och jag hänger som vanligt inte riktigt med. Över 95% av graviditeten avklarad och bf närmar sig med stormsteg. Lillkillen fortsätter att hicka sent på kvällarna och får någon form av glädjefnatt i magen när pappa kommer hem från jobbet. Såå mysigt! Han blir sjövild när han hör pappas röst. Älskade E!


Mår fortfarande inte bra och är sängliggandes så gott som hela dagarna. Skittråkigt, dryg och bara allmänt deprimerande. Men, så länge lillkillen mår bra så är det såklart värt det   Tveklöst!


I natt har jag haft lite molvärk till och från i både magtrakten och i ryggslutet, men efter att vi duschade i morse innan sambon åkte till jobbet så avtog det och nu är det bara pyttelite molande emellanåt. Tycker att lilleman kan komma nu så att jag får känna mig lite piggare igen. Dessutom vore det väl häftigt om han kom i morgon på alla hjärtans dag :) Hoppet är ju det sista som lämnar en, så jag fortsätter hoppas en stund till!


Ska iväg på en extrakontroll hos barnmorskan i morgon med anledning av blodtrycket och min hf. Ska bli skönt att kolla upp det igen. Även om jag känner mig piggare så känner jag fortfarande av det.


Nu tog orken slut så jag ska bege mig till sängen igen och försöka sova en stund.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards