Against all odds

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Against all odds - 13 december 2012 16:30

Hade fått ett meddelande på röstbrevlådan förut och det var från Babyproffsen. Vår vagn har kommit o vi var välkomna att hämta den när vi vill... Åh, jag vill ha den nu! Idag!

Får stilla min iver lite men det kliar verkligen i fingrarna att få hem den :)

Av Against all odds - 13 december 2012 11:56

Jag är så frustrerad och irriterad att jag snart går upp i atomer... Hur kan man välja bort sina barn och barnbarn för någon man bara känt ett par månader? J.a.g  f.ö.r.s.t.å.r  i.n.t.e

 

Idag blir det en lugn dag för mig, kroppen är trött och jag vill mest bara vara. Igår kväll fick jag ett städryck så vid 23 - 00.30 skurade jag köksluckor, rensade lådor, rengjorde filtret i fläkten och plockade undan lite papper och annat som bara skräpade. Antar att det är därför jag känner mig extra matt idag, men det var skönt att få lite gjort :)


Sambon har ansökt om semesterdag för nästa vecka och jag hoppas att den går igenom, även om det blev med alldeles för kort varsel egentligen :/ Det är något jag sett fram emot flera veckor så det vore riktigt kul att få komma iväg, dessutom tipsade två av paren på föräldragruppen om det så sent som igår så då blev jag ju såklart ännu mer sugen på att åka. Hoppas, hoppas!


I morgon är det dags för sista föräldragruppen, då skulle vår barnmorska hålla i den och prata om sex och samlevnad efter att barnet väl är fött. Sambon är dessutom ledig i morgon så vi slipper stressa till den här träffen - skönt!


Lillkillen fick förresten hicka igår på föräldragruppen, sååå mysigt men samtidigt så tycker jag så synd om honom. Jag själv tycker att hicka är pain in the ass så jag hoppas innerligt att han inte är lika besvärad som jag är när jag har det... Lilla hjärtat    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards