Against all odds

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Against all odds - 4 juni 2012 21:26

I morgon ska jag iväg på en sak, men som det känns just nu så vet jag verkligen inte om jag kommer komma iväg.

Det gör ont, molar, värker, drar och sliter plus att jag är illamående och yr till och från  

Jag m.å.s.t.e verkligen åka, men vad ska man göra? Hoppas innerligt att det känns bättre i morgonbitti när jag vaknar!

Å andra sidan är ju detta min första prioritering, att få barn och genomgå dessa behandlingar med eller utan biverkningar. Men det andra är också något som är jätteviktigt och något som jag verkligen vill göra.


Snälla, låt det vara bättre i morgon! 

Av Against all odds - 4 juni 2012 10:57

Dag 21 idag och gårdagens ÄL-test visade negativt. Skönt då jag varit lite rädd att det ska fortsätta

visa positivt nu när det väl hoppat igång. För många med PCOs är det ju så..


Har fortfarande riktigt ont i tjejmagen, det molar, hugger och drar till och från. 

Blir även väldigt yr och illamående rätt som det är så jag försöker mest att ta det lugnt och lyssna

på kroppen. Tror det är en blandning av Pergon och det faktum att jag faktiskt fick ÄL. 

Dessutom är det någon helknasigt med tuttarna. De är lite småömma och den vänstra kan jag knappt se på utan att skrika av smärta. Bröstvårtan är typ lite röd och nästan dubbelt så stor.. Hmm!?? Fattar inte alls vad det kan vara. 

Får man ont i bröstvårtorna av ÄL? O varför är den så stor och irriterad? Wierd.


För övrigt har jag en ganska bra känsla i kroppen. Hoppas och tror på den här omgången! 

Det vore såå fantastiskt om det kunde ta sig och jag tycker verkligen vi är värda detta efter alla år av längtan och försök. Precis som alla andra där ute som kämpar 





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards