Against all odds

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Against all odds - 16 oktober 2012 17:26

Fy fan, mitt huvud är inte nådigt! Har tagit Alvedon o även legat o sovit över en timme, men den är fortfarande kvar.
Som "morot" att härda ut och bara gilla läget har jag iaf fått två sparkar av lilleman under tiden jag legat här o tyckt synd om mig själv. Det gör att det känns lite bättre iaf!

Av Against all odds - 16 oktober 2012 10:43

Har börjat få en helt bedrövlig huvudvärk det sista. Det känns som att hjärnan försöker trycka sig ut både genom ögonen, öronen och i pannan. Sådär skönt :/

Har även börjat flimra en del för ögonen till och från vilket resulterar i att jag blir jätteyr och snurrig rätt som det är. Antar att det (yrseln) hänger ihop med huvudvärken och kanske mitt höga blodtryck!? Igår fick sambon stå och vakta mig så att jag inte ramlade när jag fick en yrselattack. Det gick bra och gick över så småningom, men då blev jag spyfärdig i stället. Blä!


Fick även en sammandragning igår när jag var ute med den fyrbente. Den förste som jag känner av och det var en blandning mellan en konstig känsla och en obehaglig känsla. Svårt att förklara, men kändes gjorde det :) Det lugnade iaf ner sig när jag kommit in igen och kraschat på soffan några minuter. 


I morgon ska jag till storstan och är sådär peppad till att spendera 6 timmar på ett tåg under en o samma dag. Mina fogar lär tycka sådär om det. Bara till å gilla läget. Jag kan slappa hela torsdagen i stället :)


Oj, vilket gnällinlägg det blev nu. Jaja. Ibland är det så.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards