Against all odds

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Against all odds - 31 oktober 2012 23:45

Idag går vi in i vecka 24 och jag mår ungefär som tidigare. Foglossningen och den ständiga tröttheten är nog det som är mest uttalat just nu så jag tänkte passa på att ta upp det med BM när vi ska dit om 2 veckor. Som det är nu kan jag inte gå alls långt utan att få rejält ont resten av dagen, så på kvällarna är jag helt färdig. Har även fått tillbaka lite illamående som ligger och lurar. Tack o lov har jag iaf sluppit spy!


Lilleman har kommit igång rejält med sparkandet och bökandet nu. Ibland tror jag han är på väg att bryta sig ut genom naveln   

Igår när sambon var ute på promenad med hunden så satte han igång och levde rövare där inne, men så fort sambon kom in och la handen och örat mot magen så var det knäpptyst. Buse! Försökte få igång honom igen, men det var totalt omöjligt.


Magen har förresten stuckit iväg rejält nu insåg vi igår när vi fotade. Nu är den verkligen stor :) Såå mysigt!



Av Against all odds - 31 oktober 2012 10:58

Sambon håller på att byta däck på bilen och jag har duschat och sminkat mig lite. Ska iväg och kalasa lite om en stund. Efter kalaset blir det att åka o shoppa lite till nästa födelsedagsbarn som fyller i helgen. Sen har vi ytterligare ett födelsedagsbarn nästa vecka, men efter det är det "bara" 3 kalas kvar i november... Puh!

Serverade sambon frukost genom burspråket i köket förut, haha. Gick alldeles utmärkt och han var så nöjd så :) Han trodde förresten att jag jävlades med honom förut, bilen låste sig titt som tätt så han trodde att jag stod och tryckte på min dosa inifrån, vilket jag inte gjorde (hade jag kommit på idén så hade jag säkert gjort det), men efter en stund kom vi på att den låser sig automatiskt efter ett tag så att man inte glömmer den olåst någonstans. La t.om in nycklarna innanför fönstret fall dosan var extra känslig för blåsten, men den låste sig, såklart, ändå :) IQ-fiskmås ibland alltså! Haha.

Idag går vi förresten in i vecka 24 (23+0), yay!
Nu är sambon klar så nu ska jag sätta lite fart igen :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards