Against all odds

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Against all odds - 18 oktober 2012 12:30

Haha, jag drömde helt sjukt i morse!! Drömde att vi hade en dotter som hette Vagnhild (Japp, Vagnhild). Hon var runt ett par år gammal när vi döpte henne och då säger prästen högt: "Men usch va ful hon är". Haha. Hur funkar hjärnan egentligen? Vagnhild liksom. Vart kom det ifrån? 


_____

Lilleman sparkade flera gånger igår, det är verkligen galet mysigt! Nu på morgonen sparkade han lite också, men så fort sambon lägger handen eller örat mot magen så stannar han upp helt och gör inte ett ljud ifrån sig, buse :)



Av Against all odds - 18 oktober 2012 11:56

Igår när jag kom hem från storstan så hoppade vi in i en dusch och pratade om allt mellan himmel och jord. När jag kommer ur duschen och in i hallen ser jag att det står en vas med 10 röda rosor och en plåtask med texten "till min älskling". 


I asken låg det två kakor (mina absoluta favoritkakor som inte finns att köpa i vår kommun) och ett kort med världens finaste kärleksförklaring i som min älskade hade skrivit. Blir lika chockad varje gång han överraskar mig. Det ligger alltid väldigt mycket tanke och kärlek bakom hans överraskningar och jag blir tårögd bara jag tänker på det. 

På kuvertet stod det "till mina 2 skatter" och kakorna var en till mig och en till lilleman  

Dessutom kom jag hem till ett kliniskt rent hem med skurade golv och ren tvätt i torkskåpet. 


Tack min underbara älskling, du är världens bästa och jag och lillbus är världens lyckligaste som får leva med dig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards