Against all odds

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Tvätta

Av Against all odds - 24 oktober 2012 08:55

Idag gör jag något som jag längtat efter i flera år; tvättar bebiskläder. Känslan när jag klippte bort prislapparna och sorterade kläderna i högar är helt obeskrivlig. Samtidigt så gnager en liten oro i mig som säger att det fortfarande kan gå snett och att något kan hända med lillkillen, men å andra sidan så vill jag inte stå där efter förlossningen och behöva paniktvätta allt. Förhoppningen är ju att allt ska gå bra, och hittills har det ju sett finfint ut.

Men känslan är verkligen helt galen! Vissa plagg har ju liksom hängt med prislappen på i över 4,5 år...

I morgon ska vi införskaffa en liten garderob till lillbus, så då ska kläderna hängas in. Kommer bli så mysigt att få organisera och hänga in allt :) 


Räknade hur många par sockar han har och kom fram till att han har 23 par, haha hjälp! 23 par sockar, det är ju mer par än vad jag har i klädesplagg totalt. Så sockar kan vi nog känna oss nöjda med för ett tag framöver ;)


Häromdan fick han även en body, ett par byxor och 3 par sockar från blivande farmor och farfar. Bodyn, byxorna och ena paret sockar var från Lundmyr, jättefint! Tack kära svärmor o svärfar    


 
 
Vår väg till en kotte

Vår väg till en kotte

24 oktober 2012 13:19

Han lär ju inte frysa om fötterna i alla fall! Eller inte alls, det var mycket fina plagg som hängde där även att jag inte ser exakt vad det är, men jag gillar färgtonerna och jag är svag för randigt..

Kram på dej

http://www.varvagtillenkotte.blogspot.com

Against all odds

24 oktober 2012 13:47

Hehe, nä några kalla fötter lär han inte drabbas av i första taget :) Jag gillar också randigt (vilket kanske syns) o lillkillen lär ha en hel del randigt sen, precis som hans mamma :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Against all odds - 12 juli 2013 12:37

Herregud, nu var det verkligen längesen jag skrev något här. Datorn är knappt på här hemma längre och det är rätt trist att skriva från mobilen, men här kommer iaf ett litet livstecken från oss :) Lillkillen är snart 5 månader och vi njuter för f...

Av Against all odds - 14 maj 2013 14:50

På lördag är lillen tre månader. Herregud, vart tar tiden vägen? På ett sätt känns det som han kom igår och på ett annat sätt som att han alltid funnits här hos oss. Annars går allt bra här hemma. Skrikfesterna har minskat och han är jätteredig m...

Av Against all odds - 16 april 2013 06:55

Igår var lillprinsen åtta veckor gammal och han utvecklas massor just nu! Skrattar, jollrar och börjar så smått att upptäcka sina händer (som för övrigt tycks vara väääldigt goda). Kvällarna är kämpiga.. Det skriks oavbrutet emellanåt och man känne...

Av Against all odds - 13 mars 2013 20:01


Loggade in på FK idag och såg det här:   Alltså, fattar ni hur stort det här känns? Ska vi få barnbidrag!? JAAA! Dessutom såg jag igår att lillkillens namn gått igenom nu. Tänk att min son finns i registren och att jag står som mamma. Helt galet...

Av Against all odds - 13 mars 2013 19:51

Lillkillen ligger i pappas famn och sover och jag passar på att få lite gjort vid datorn.    Idag har vi haft en riktig mysdag jag och lille E. Massa mys och närhet. Underbart. Det är verkligen helt ofattbart hur stark kärleken kan växa sig på mi...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards