Against all odds

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Against all odds - 5 november 2012 17:10

Igår var vi som sagt på kalas. Inte helt oväntat så blev det massa fokus på magen och lillkillen :) När jag kom in och kramade om svärfar klappade han på magen och sa -"Oj vad du växer! Det klär dig verkligen och du passar verkligen in i rollen som mamma". Goe goe svärfar!


Svägerskan som kom lite senare kramade om mig och sa att det strålar om mig. Svårt att låta bli, eller något i den stilen svarade jag. Går ju inte att inte stråla när man har världens dyrbaraste lilla älskling i magen :)


Namnfrågan kom (som väntat) upp så vi avslöjade det för hela familjen. Tror nog att de flesta tyckte att det var ett okej namn, jag hörde inga protester iaf ;) 

Däremot så fick det lite motstånd av en person på min sida idag och hon gjorde en jämförelse med namnet Wille, vilket inte är det minsta likt. Men alla kan ju inte tycka samma. Huvudsaken är ju att vi gillar det :) Och det gör vi!


Var och handlade på Cervera en snabbis idag och helt plötsligt kommer det fram en ung tjej som jobbar där som frågar när det är dags. Först höll jag på att bli irriterad, men sen insåg jag att det faktiskt går att fråga oss sånt nu. Vi ska ju verkligen ha barn, och magen går liksom inte att förneka längre. Så uppenbarligen så tyckte hon väl att magen syntes genom ytterkläderna såpass att hon vågade fråga :) 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards