Against all odds

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Against all odds - 7 november 2012 15:01

Har precis varit ute i köket och brett mig en macka när jag såg att någon med dolt nummer ringt till mobilen. Naturligtvis hade jag ljudlös på, grrr! 


Min första tanke är att det är barnmorskan som ska omboka vår tid nästa vecka. Så typiskt i sånna fall eftersom sambon tagit ut en semesterdag just den dagen för att följa med och för att vi ska slippa stressa. Jaja, bara vänta o se om de ringer igen, nu har jag iaf ljud på.



Av Against all odds - 7 november 2012 13:05

Idag går vi in i ytterligare en ny vecka och precis vid tolvslaget i natt läste vi den här veckans fakta om bebis och graviditeten i apparna som jag har i mobilen. Gör det varje gång vi ska byta vecka, supermysigt.


Märker verkligen av lillens dygnsrytm mer och mer nu. På morgonen är han igång en sväng vid 5-6 för att sedan vara lugn till typ 8-9. Sen håller han sig lugn fram tills den här tiden, typ 13.00 och framåt. Sen är han rätt lugn hela dagen med bara någon spark då och då för att verkligen sätta igång runt 22-23 :) Sååå mysigt att märka när han vaknar till och börjar böka runt där inne   Älskade lilla E, som vi längtar efter att få träffa dig!


För övrigt så är foglossningen det som är absolut kämpigast just nu. Det gör så j*vla ont att jag skriker av smärta när jag ska resa på mig eller göra något ibland. I morse fick jag dra tag i sambon för att ens kunna vända mig i sängen och det är allt annat än smärtfritt :/ Att gå ut o gå med vovven är heller ingen enkel match, innan jag kommit ut från gården så har jag funderat på att vända typ 12 gånger. Men när jag gått en stund och fått upp lite fart så minskar smärtan tillfälligt, så det är iaf skönt!


Nästa vecka är det besök hos BM + provtagning. Ska bli skönt att komma dit lite mer regelbundet nu.


Har inte tagit någon bild för vecka 25 ännu, men här kommer förra veckans bild som jag helt glömt av att lägga upp.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards