Against all odds

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Against all odds - 8 november 2012 20:15

Passade på att ta en magbild idag innan vi åkte in till stan. Så här ser magen ut i vecka 25 :)

Av Against all odds - 8 november 2012 14:05

Det blev inte alls bra med förra tiden hos MVC så jag gjorde en chansning och ringde upp för en timme sedan och hörde om det inte fanns någon annan tid. Nu var det barnmorskan vi hade första gången som svarade och hon var en ängel och klämde in oss på den dagen vi hade från början, trots att hon egentligen inte hade så mycket tid. Tack!


Nu slipper vi tänka på att behöva krångla med bussar, jobb och envis foglossning och kan åka dit och bara ta det lugnt hela dagen utan massa stress. 


Nu ska vi laga lite mat här hemma. Jag som inte gillar fiskpinnar har varit sugen på det i flera dagar så nu blir det fiskpinnar för min del och kyckling för sambon (han lider ju inte av samma cravings som jag och förstår inte tjusningen med fiskpinnar, än. Haha). 

Hoppas bara det blir lika gott som jag föreställt mig nu ;)



Av Against all odds - 8 november 2012 09:45

Jodå, visst var det barnmorskan som hade ringt och nu ringde hon igen för att byta vår tid :( Fick en tid samma dag som sambon börjar 11 och bilen ska in till verkstad på morgonen, jippi! Fanns inga andra tider på flera veckor så det var bara till å gilla läget, typ.
Fan, nu kan ju sambon inte vara med och jag får åka buss vilket innebär att jag får gå genom hela stan till mödravården. Det kommer mina fogar gilla. Eller inte. Jävla piss va dumt det blev nu!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Behandlingar

Omgång 1:

Enkeldos Pergotime med start 8 augusti 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 2:

Enkeldos Pergotime med start 3 oktober 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 3:

Dubbeldos Pergotime med start 31 december 2011. Ingen ÄL.

 

Omgång 4:

Dubbeldos Pergotime med start 2 februari 2012. Kanske ÄL.

 

Omgång 5:

Dubbeldos Pergotime med start 17 april 2012. Ingen ÄL.

 

Omgång 6:

Trippeldos Pergotime med start 19 maj 2012. GRAVID!


Ovido - Quiz & Flashcards